-

Godny-Ojciec : http://niepoprawni.pl/blogi/godny-ojciec

Do radnego śm**cia skierniewickiego bez nazwiska, i do jego wyborców z czerwonym ryjem

 

Możliwe, że było was dwóch lub więcej... Ale to nie ważne. Dla mnie najistotniejsze jest, że obaj byliście członkami Rady Miejskiej i nie przyszliście/lazłeś w dobrej wierze. Z pewnością ten co był wiele tygodni wcześniej przed tobą, miał na imię Andrzej. Andrzej? – Andrzej...

Przynajmniej takie imię mimo woli staremu człowiekowi z ust się wyrwało w chwili szczerości. Potem to już ugryzł się w język i nie chciał za skarby ziemi wydać waszych personaliów. Może i dobrze bo teraz, tu byście je sobie przeczytali na pohybel.

Stary człowiek podobno dał Ci słowo, że nie ujawni twojego nazwiska nikomu. Takie dziwactwo z poprzedniej epoki co się nazywa „honor”. Mam przekonanie, że już nigdy nie zrozumiesz tych rzeczy podły członku skierniewickiej Rady Miejskiej.

Dla niego słowo droższe pieniędzy, bo on, mój teść, jaki jest taki jest, ale to człowiek starej daty i ze starej cywilizacji chrześcijańskiej jest i w odróżnieniu od Ciebie, honor zwłaszcza swój ceni, czyli ma większe kwalifikacje na bycie radnym od Ciebie śmieciu. Możliwe, że w ogóle nie masz nazwiska, albo masz tak spodlone w środowisku, że wymawiać je wstyd uczciwemu człowiekowi? Wcale bym się nie zdziwił...

Mój łatwowierny teść popełnił błąd, że w ogóle Cię wpuścił do swojego domu, że Cię za człowieka uważał i nie wykopała za płot jak już zobaczył żeś zwykła kanalia. Wślizgnąłeś się na pokoje śmieciu przebrzydły żeby manipulować, więzieniem i psychuszką zastraszać, zgryzotą dla jego wnuków szantażować. Drugiego Rosłona odstawiać. Przyjechałeś rozpaczliwie w nadziei wydobycia jakiegokolwiek „haka”, na kogokolwiek z rodziny, żeby potem zaszantażować bez skrupułów. Bo ty tylko hakami potrafisz myśleć biedaku. Masz tych haków zardzewiałych na każdego cały strych zapewne i całą, że się tak wyrażę szpetnie: „piwnicę”. Nie chciałbym być w pobliżu jak Ci ta piwnica w końcu nie wytrzyma.

Długo mi zajęło zanim wytłumaczyłem staremu człowiekowi, że jesteś zwykłym tępakiem, a nie osobą zaufania, który nawet nie potrafi odróżnić wycieraczki od pisuaru, sznurowadeł sobie zawiązać. Że lepiej z mądrym zgubić niż z Tobą znaleźć...

-Jakby miał choć odrobinę rozumu i dorosłym był - dowodziłem staremu człowiekowi - to by przecież pod niczyją wycieraczkę nie robił, a jak już to pod moją nie Twoją, wie gdzie mieszkam a załatwia się „gdzie popadnie” jak zwykła kura. KURA! Wszyscy radni skierniewiccy znają mój adres i telefon.

Jakby był człowiekiem godnym szacunku to by mu nawet do głowy nie przyszło żeby się wślizgiwać na cudze podwórka w celu wypróżnienia. Z drugiej strony patrząc, wszyscy oni tam nic innego nie potrafią.

No ale zostali przecież przez kogoś wybrani? Więc jak mi jeszcze raz jakiś biedny pokrzywdzony wyborca skierniewicki będzie się jałowo wy smętniał do rękawa że „uny tam ino panie naszo krwawica kradno i sie jeszcze z nas prostacków śmiejo” to żałował więcej nie będę, raczej psem poszczuję.

Tak sobie pościeliliście to sobie śpijcie dalej, aż się obudzicie gołe doszczętnie i bose, zapijaczone z ryjem czerwonym, odmóżdżonym całkiem.



tagi: skierniewice  rada miasta  honor  szantaż  psychuszka  śmieć 

Godny-Ojciec
28 lipca 2017 14:22
56     3576    1 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Anna-Mieszczanek @Godny-Ojciec
28 lipca 2017 15:55

Autorze Drogi, żaden czlowiek nie jest śmieciem. Dlatego mam wielką prośbę: przeformułuj, pls, tytuł, bo nieprzyjemnie wchodzilo mi sie na główną.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Anna-Mieszczanek 28 lipca 2017 15:55
28 lipca 2017 16:10

Przeformułować mogę dla Twojego poczucia estetyki. Co do tego że żaden człowiek nie jest śmieciem też skłonny jestem się zgodzić. Problem że to coś o czym piszę raczej człowiekiem nie jest. Może kiedyś było, ale przekroczyło granicę spoza której już sie nie wraca do ludzi.

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @Godny-Ojciec
28 lipca 2017 18:12

Sądzę że Szkoła Nawigatorów nie jest miejscem do publikowania listów otwartych czy apeli

zaloguj się by móc komentować

Anna-Mieszczanek @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 16:10
28 lipca 2017 18:37

Dziekuję, że uwzgledniłes prośbę chociaż cześciowo. Jakbys uwzglednił po całosci, to bym po całosci podziekowala. A tak dziekuję tez czesciowo:))) "Kochaj człoeka, nienawidź grzechu", ze klasykiem polecę. Z tego punktu widzenia "to cos" jest człowiekiem, zebys nie wiem jak był zły na jego działanie.

 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Godny-Ojciec
28 lipca 2017 20:12

Mylisz trochę pojecia. I się wywyższasz niechcący :) Nie mam nic do człowieka. Pisałem o radnym. Jako radny jest szkodnikiem i śmieciem. A poprawiłem bo miałem czas akurat i żeby takich jak Ty, co wyrabiają sobie szybko "pogląd" nie wprowadzać w błąd. Nie dziękuj więc :)

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 18:12
28 lipca 2017 20:19

Sądze, że forma utworu nie ma (nie powinna mieć) dla szkoły nawigatorów żadnego znaczenia. Racz dostrzec rzeczy istotniejsze w tej publikacji

zaloguj się by móc komentować

Anna-Mieszczanek @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 20:12
28 lipca 2017 20:49

Masz rację. Wywyższam się. Uważam, że pewne sformułowania (wyrażające myslenie) nie przystoją.

A jak poprosiłam i troche dostalam, to czemu mam nie podziekowac?:))

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec
28 lipca 2017 21:05

Fascynująca historia. Szkoda tylko, że nikt nic z niej nie rozumie, no i że wciąż pozostaje niewyjaśniona kwestia, coś Ty, człowieku, takiego nabroił, że to się za Tobą ciagnie tyle lat?

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 20:19
28 lipca 2017 21:35

Nie tyle forma. No i to nie jest utwór. Raczej potwór. Obsesja jakaś, bywa naprawdę źle, ale obsesja to nie jest właściwa reakcja.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 28 lipca 2017 21:05
28 lipca 2017 21:36

Kto przeczyta to co napisałem po kolei na całym blogu zrozumie. Przynajmniej wiele starań wkładam żeby każdy zrozumiał. Moje doświadczenie jest unikalne bo jeszcze żyję, bo przeżyliśmy wszyscy, cała nasza rodzina, nieomal bez szwanku. Dla nas to niewątpliwy cud. Co nie znaczy że ta mafia nam odpuściła. Raczej rzadko odpuszczają... I dlatego póki żyjemy postanowiliśmy dać świadectwo, bo nasze doświadczenie wielu się jeszcze może przydać. Kto czyta bloga na wyrywki zadaje pytania, które mają prawo wywołać znecierpliwienie, ale ja po tym co przeszedłem mam wiele wyrozumiałości dla każdego. Ciagnie się to nieszczescie zawsze tyle lat jeśli wygrywasz. Jeśli przegrywasz kończy się szybko. Mało jest takich co wygrywają i dlatego o nich nie słychać. Ich dzieci idą w świat, albo do utylizacji a oni sami lądują zwykle w piachu, więzieniu, albo w wariatkowie. Mój sąsiad któremu odebrano syna jakiś rok po tym jak wtargnęli w moje życie już od ponad roku nie żyje. Napisałem o nim co mogłem chyba w dwóch wpisach. Straszna historia... Matka, której odebrano pięcioro dzieci najpierw została uznana za wariatkę, a potem chyba rzeczywiście zwariowała. Każdy by zwariował. Nie wiem co się z nią dzieje... Nie pamietam już ile razy przygotowywałem się na śmierć bo to nie jest zabawa. I jak przyjdą po wasze dzieci zostaniecie sami, wyobcowani i napiętnowani, chyba, że zwrócicie się o pomoc do Boga, do NMP, do Jezusa...

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 21:35
28 lipca 2017 21:43

To jest realna walka z realnym wrogiem i zarazem świadectwo. masz wgląd w sytuację nieomal w czasie rzeczywistym. Że czegoś nie rozumiesz? Ja żeby niektóre rzeczy zrozumieć poswięciłem 3 lata a i tak nie jestem pewny swoich wniosków w 100% Takie jest życie. Nie wiesz nigdy ile masz zmiennych i ile równań w układzie bo to układ otwarty. Czego nawigatorem chesz zostać w tej szkole? Wikipedii? Koparkoładowarki czy własnego losu i losu własnej rodziny w świecie w którym wiele jest niebezpieczeństw? 

Obsesja :) ? Człowieku przeżyj 10% tego co ja to przedefiniujesz to słowo którego tak łatwo nadużywasz.

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 21:43
28 lipca 2017 22:12

Czytałem Twoje wpisy, jeszcze na salonie

Niestety, czytałem

Jestem już stary, czworo moich dzieci są już dorosłymi ludźmi

Dobrymi, każde z nich jest inne

Mam agnostyka, wierzącą głęboko i księdza.

No i takiego co to wierzy, ale może nie.

A Ty masz obsesję, powinieneś się jednak leczyć.

Dzieci grzeją się przy miłości rodziców jak przy piecu, wcale nie trzeba ich wychowywać

Wogóle dzieci się nie wychowuje, to jest zupełnie niepotrzebne

Ale nie wiem czy jesteś w stanie to zrozumieć

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 22:12
28 lipca 2017 22:30

Sceptyku nie rozumiem do czego pijesz?

Każde dziecko jest darem od Boga i obowiązkiem dla rodziców. Mam nadzieję że będę miał tę radość (nagrodę) kiedyś którą Ty masz już teraz. Dobrze że wychowałeś dzieci i czujesz się spełnionym jako rodzic. Dlaczego piszesz o jakiejś obsesji? Dlaczego mi ją przypisujesz? Gdzie Ty tu widzisz obsesję? Spotykam coraz więcej ludzi w życiu którzy wszystkich wkoło chcieliby leczyć... Coś niedobrego się dzieje z tym światem. Niesądzisz?

zaloguj się by móc komentować

BINOKLE @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 21:36
28 lipca 2017 22:44

Mnie się wydaje, żeś pan kosmita na drodze do Emilcina..., ale mogę się mylić

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @Godny-Ojciec
28 lipca 2017 22:47

To że coś niedobrego się dzieje to wszyscy wiemy.

Ale Twoje metody wychowawcze bardzo mnie niepokoiły

I niepokoją

Dzieci są wolnymi ludźmi, małymi ale wolnymi

Nie można ich tresować ani wychowywać tak jak Ty chcesz

One mają, mogą, same przyjść i się przytulić, nie wolno im kazać

I dopiero wtedy je wychowywać, a nie tresować

 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @BINOKLE 28 lipca 2017 22:44
28 lipca 2017 22:47

A mnie się wydaje że masz trzy nogi i przypominasz taboret i co z tego.

zaloguj się by móc komentować

adam-b @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 22:12
28 lipca 2017 22:50

W pełni popieram ...

Wychowywałem z Żoną trójkę ; w tym jedno niesłyszące.Same się wychowały ; -)) dzięki miłosci w RODZINIE ...

Żona zmarła 5 lat temu ... rak mózgu ... 7 miesięcy ...

Do Godnego-Ojca -- Człowieku przeżyj 0.001 % tego co ja , a przedefiniujesz całe swoje życie ...

Szczęść Boże .

Adam -B

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 22:47
28 lipca 2017 22:52

Ktoś Ci opowiadał o moich metodach wychowawczych?

Dezinformował Cię jak widzę.
Moje dzieci są szczęśliwe, poukładane, pełne radości życia. Nie było to łatwe do osiągnięcia w sytuacji totalnej wojny na zewątrz z wrogiem do końca nierozpoznanym, który tylko czychał żeby te dzieci zawłaszczyć.

 

 

zaloguj się by móc komentować

BINOKLE @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 22:47
28 lipca 2017 22:56

W drodze do Emilcina przekraczasz dopuszczalną prędkość.

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 22:52
28 lipca 2017 22:57

Sam pisałeś, no przecież z innych opowieści nie znam

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @adam-b 28 lipca 2017 22:50
28 lipca 2017 23:00

Gdzie mogę przeczytać o twoich przeżyciach? Może rzeczywiscie da się je zważyć i porównać z moimi o których napisałem tu: http://niepoprawni.pl/blog/godny-ojciec

i przeliczyć na procenty. Zapewne masz rację bo nigdy bym sie nie zamienił na raka mózgu u kogokolwiek z najbliższych. Szczerze współczuję :(

Co do jednego mam już jednak pewność że jesteś w błędzie. Dzieci nigdy nie wychowują się same.  To znaczy jest to możliwe i znam kilka takich przypadków. Są raczej tragiczne.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 22:57
28 lipca 2017 23:05

Wiem co i gdzie pisałem. Wspomniałem trochę o moich metodach wychowawczych kiedyś zdaje się u Coryllusa w komentarzach przy okazji jakiejś gorącej polemiki. Być może czytałeś przez filtr, który za mocno zniekształcał przekaz i nie pozwolił Ci mnie zrozumieć. Możemy o tym pogadać na spokojnie jak masz pytania zmierzające do poznania prawdy a nie do przypiecia mi łatki

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @BINOKLE 28 lipca 2017 22:56
28 lipca 2017 23:09

Nie wiem o co ci chodzi z tym Emilcośtam, ale chyba nie próbujesz mnie obrazić, prawda?

Byłaby wielka szkoda bu musiałbym Cię wywalić stąd a nie mam takich zwyczajów. Tym nie mniej mam dziś ciężki dzieć więc odpuść sobie trolowanie, proszę

zaloguj się by móc komentować

BINOKLE @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 23:09
28 lipca 2017 23:15

Ale ja naprawdę uważam, że jesteś kosmitą, pisząc takie bzdury. Poza tym masz nieszczere intencje. Każdy kolejny twój tekst mnie w tym utwierdza. Jak wspomniałem, mogę się mylić (errare humanum est)

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @adam-b 28 lipca 2017 22:50
28 lipca 2017 23:19

Godny ojciec chce mieć swoje kopie, a nie samodzielnych ludzi

Pewnie z niesłyszącym dzieckiem dałbym sobie radę, ale bez żony...

No musiałbym sobie dac radę

Chociaż mam krótkie i grube paluchy, ale bym musiał...

 

zaloguj się by móc komentować

adam-b @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 23:00
28 lipca 2017 23:28

Nigdzie ...Procenta Ty przywołałeś u Sceptyka ... Dzieci wychowują się same !!! Dzięki wsparciu

i miłości RODZINY >caps lock świadomy.

Szczęść Boże .

adam - b

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @BINOKLE 28 lipca 2017 23:15
28 lipca 2017 23:29

Podaj definicję słowa "bzdura" O "nieszczęsne intencje" pytał nie będe przez litość.

zaloguj się by móc komentować

BINOKLE @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 23:29
28 lipca 2017 23:36

uwaga definicja: " Możliwe, że było was dwóch (...) czerwonym, odmóżdżonym całkiem ". całość tutaj: http://godny-ojciec.szkolanawigatorow.pl/do-radnego-smiecia-skierniewickiego-bez-nazwiska-i-do-jego-wyborcow-z-czerwonym-ryjem#6816

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @adam-b 28 lipca 2017 23:28
28 lipca 2017 23:36

Samochód sam jeździ jak sama nazwa wskazuje :).

Kasper Hauser sam się wychował. Słyszałeś o takim? Widziałem wiele tzw miłości która jednak dziecku nie służyła. Być może to wcale nie była miłość? Ale na pewno to kwestia definicji. Być może tak samo rozumiemy słowo miłość tylko inaczej definiujemy słowo "wychowanie" a być może odwrotnie. Jedno wiem na pewno szukasz pały żeby mi na siłę dowalić. Nie podoba mi się taki dialog. jest w nim dużo złej woli.

 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @BINOKLE 28 lipca 2017 23:36
28 lipca 2017 23:39

Definicja (z łac. definitio; od czas. definire: de + finire, "do końca, granicy"; od finis: granica, koniec) – wypowiedź o określonej budowie, w której informuje się o znaczeniu pewnego wyrażenia przez wskazanie innego wyrażenia należącego do danego języka i posiadającego to samo znaczenie.

Za zakres nazwy "definicja" uważa się sumę zakresów wszystkich nazw, które można utworzyć ze słowa "definicja" wzbogaconego następującym po nim przymiotnikiem (np. kontekstowa, równościowa, cząstkowa, w stylizacji przedmiotowej, w stylizacji językowej itp.).

Definicja jest narzędziem, które:

  • wzbogaca język o nowe zwroty
  • chroni wypowiedzi przed wieloznacznością
  • uściśla znaczenia wyrazów i zwrotów
  • pogłębia rozumienie wyrazów i zwrotów.
zaloguj się by móc komentować

adam-b @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 23:36
28 lipca 2017 23:44

automobil ...

Idziemy spać ..

Szczęść Boże  .

adam - b

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 23:19
28 lipca 2017 23:45

Napisałeś "Godny ojciec chce mieć swoje kopie, a nie samodzielnych ludzi" - kłamiesz. Nie masz podstaw żeby wiedzieć co kto chce. Za to masz tupet

 

"Pewnie z niesłyszącym dzieckiem dałbym sobie radę, ale bez żony..." - Skąd się tu wzięło niesłyszace dziecko? No i przede wszystkim po co?

"No musiałbym sobie dac radę" - dostałeś zapomogę z MOPRu, rentę? Kto się zajmował dzieckiem kiedy byłeś w pracy?

"Chociaż mam krótkie i grube paluchy, ale bym musiał..." - no fakt z grubymi paluchami wszystko sie komplikuje

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 21:36
29 lipca 2017 00:13

Poznaliśmy się, kiedy Pan wysłał mi jakies ścinki, artykuły, korespondencje, polemiki, ze sprawy, której nie znałem i nie rozumiałem, a której Pan był tragicznym bohaterem. Z Pańskich informacji wynikało, że, jako ojciec swoich dzieci, został Pan pokrzywdzony przez MOPS, władze Skierniewic, Kościół wreszcie, ale wciąż nie wiadomo było, o co chodzi. Kiedy odpisałem Panu, że nie jestem w stanie Panu pomóc dopóki nie dowiem się, o co oni mają do Pana pretensje, Pan się już nie odezwał. Dziś podobnie, kiedy Pana pytam, co Pan nabroił, Pan mi opowiada o jakiejś kobiecie, która została zaszczuta przez System i od tego zwariowała, oraz o sąsiedzie, któremu odebrano syna i on od tego umarł. Przepraszam bardzo, ale Pan nie zrobił nic, żeby Panu ufać. Wręcz przeciwnie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 21:43
29 lipca 2017 00:19

Problem w tym, że nikt nie wie, co Ty przeżywasz, jako że bardzo starannie to ukrywasz. Nikt nic o Tobie nie wie, poza tym, że masz jakiś problem i się przedstawiasz jako "godny ojciec".

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @wierzacy-sceptyk 28 lipca 2017 22:12
29 lipca 2017 00:21

"W ogóle dzieci się nie wychowuje, to jest zupełnie niepotrzebne". Piękne. Nauczę się tego na pamięć.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 22:52
29 lipca 2017 00:23

Masz szczęśliwe, poukładane, pełne radości życia dzieci, a wciąż się pieklisz. Czego Ci brakuje?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 28 lipca 2017 23:00
29 lipca 2017 00:26

To jest ten sam tekst, co wyżej. Z Tobą faktycznie jest coś nie tak.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 00:13
29 lipca 2017 00:30

To samo nabroiłem co pan panie Krzysztofie. Gdyby pan był na moim miejscu i gdybym ja panu zadał takie pytanie w komentarzach to by mnie pan zakneblował za chamstwo. Najprawdopodobniej "zbroiłem" dwie śliczne dziewczynki o istnieniu, których dowiedzieli się na moje nieszczęście miejscowi handlarze żywym towarem, albo może nasłali mi tych gestapowców politycy którym nadepnąłem przypadkiem kiedyś tam na odcisk, albo może sąsiadka się zemściła na poprzednich mieszkańcach lokalu do którego się niedawno wprowadziłem, albo może zupełnie coś innego wpłynęło na bieg zdarzeń i dowiem się o tym w swoim czasie. Nie wiem Krzystofie co nabroiłem! Trzy lata mijają a ja wciąż nie wiem nic na pewno. Samo to może człowieka rozwalic psychicznie i żeby nie rozwaliło trzeba popracować nad sobą cieżko. Mam tylko coraz ciekawsze hipotezy których sprawdzenia konsekwentnie odmawia mi prokuratura rejonowa, a nie stać mnie przecież na wynajęcie Rutkowskiego. 

Acha z tym kościołem to nieporozumienie jakieś. Kościół zawsze nam pomagał

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 00:26
29 lipca 2017 00:35

Podałem adres do bloga gdzie jest kilkadziesiat tekstów w tym i ten co powyżej (najświeższy) i wszystkie programowo dotyczą tej samej wielowątkowo rozbudowanej sprawy związanej z ingerencja systemu w naszą prywatność.

jesli ze mną jest cos nie tak to co jest z Tobą?

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 00:19
29 lipca 2017 00:43

 

"Problem w tym, że nikt nie wie, co Ty przeżywasz, jako że bardzo starannie to ukrywasz. Nikt nic o Tobie nie wie, poza tym, że masz jakiś problem i się przedstawiasz jako "godny ojciec"."

- Mówisz to oczywiście na podstawie przeczytania hronologicznego (wpis po wpisie) mojego bloga :) Wybacz ale watpię żebyś przeczytał na raz choć trzy kolejne wpisy i w ogóle więcej niż 10.

Zauważ że piszę jak korespondent wojenny z prawdziwej wojny która wciaż się toczy, Nie zawsze mogę napisać wszystko, nie zawsze dokładnie wiem co się dzieje w danym momencie.

Ale postanowiłem dawać świadectwo dla tych którzy wpadną w podobne tarapaty, szczególnie dla skierniewiczan, którym bedą odbierać dzieci, bo w to że ten brudny biznes będzie się nadal kręcił nie wątpię póki bandyci są na wolności.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 00:21
29 lipca 2017 00:52

"W ogóle dzieci się nie wychowuje, to jest zupełnie niepotrzebne" - jak każdy bon mot jest bardzo atrakcyjne to zdanie. W pewnych kontekstach i przy specyficznym rozumieniu wychowania może być nawet prawdziwe. Szkoda że sceptyk używa tego zdania żeby mnie zgnoić. Nie wiem, może gdziś kiedyś Cię uraziłem jakims komnetarzem u Coryllusa, albo gdzie indziej? Jesli tak to bardzo Cię przepraszam i odpuść już sobie i mi. Mam dość realnych wrogów żeby jeszcze tracić siły na jałowe przepychanki z Tobą.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 00:52
29 lipca 2017 00:53

ups Cały ten komentarz odnosi sie do sceptyka.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 00:43
29 lipca 2017 00:59

Sprawa jest prosta. Ja się pytam, o co oni mają do Ciebie pretensje, na co Ty nie chcesz udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi, poza tym, że masz "dwie śliczne dziewczynki" i że one są dobrze wychowane i szczęśliwe. Czy one Ci zostały odebrane, czy mieszkają z Tobą, jeśli nie, to pod jakim pretekstem, czy dlatego, ze je biłeś, czy może kazałeś się modlić, czy mówiłeś, że Tusk to Niemiec? Zero. Żadnej informacji. Wylącznie rożalenie.  I w tym momencie jesteś jedynym podejrzanym.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 00:52
29 lipca 2017 01:04

W ogóle mnie nie uraziłeś. Ja chce tylko wiedzieć, o co oni mają do Ciebie pretensje, na co Ty wciąż nie udzielasz odpowiedzi. W dodatku usunąłeś swój komentarz z adresem bloga. Powtarzam. jesteś tu pierwszym podejrzanym.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 00:59
29 lipca 2017 01:35

Mam wyrok o pobicie i znieważenie funkcjonariusza na służbie, na podstawie fałszywych oskarżeń, 5 miesiecy w zawieszeniu na 3 lata i na ten czas mam przyznanego kuratora. Przez nastepne trzy lata muszę meldować gdzie mieszkam i co planuję. Do tego mam grzywny i koszta procesowe do zapłaty.

Była próba odebrania mi i żonie praw rodzicielskich i dzieci. Na szczęście nie udało się. Oba procesy zabrały nam 3 lata życia. Szczegóły opisywałem na bieżąco na swoim blogu http://niepoprawni.pl/blog/godny-ojciec  

Poza tym prokuratura i MOPR szykowały nam oskarżenie o znęcanie się nad dziećmi. Grożono nam 5 latami więzienia. Na szczęście fałszywi swiadkowie posypali się w zeznaniach i wzajemnie sobie pozaprzeczali. Wyszła z tego farsa i ukręcono łep temu pomysłowi. Opatrzność niewatpliwie nad nami czuwała.

Ta historia nauczyła mnie że takie zarzuty możesz i Ty i każdy tu obecny dostać nie ruszając się z domu i wychowując dzieci nawet tak dobrze jak wierzący sceptyk. Nie ma to żadnego znaczenia. Więc co ma znaczenie? Przypadek? Szczęście? posiadanie dobrego "towaru"? Tylko sie domyślać mogę.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 01:35
29 lipca 2017 01:38

Sprawdziłem link który zamieściłem i przeczytałem że jest odmowa dostepu do mojego bloga. Po chwili udało mi sie jednak wejśc. Ktos cos majstruje tu

zamieszczam jeszcze jeden link: http://niepoprawni.pl/blogi/godny-ojciec

zaloguj się by móc komentować

Marcin-Maciej @Godny-Ojciec
29 lipca 2017 05:08

Podobnie jak wierzacy-sceptyk uważam, że szkolanawigatorow.pl to nie jest odpowiednie miejsce na tego typu apele.

 

Nie znam Cię, nie wiem czy Twoja historia jest prawdziwa ale wiem jedno. Traktujesz nas tutaj wszystkich jak bandę idiotów, którym próbujesz udowodnić jaki jesteś wspaniały i uczciwy. Może jesteś, może nie. Zauważyłem, że czekasz tylko na jakikolwiek, najmniejszy nawet negatywny odzew na Twoje notki aby móc się natychmiast nastroszyć i powymachiwać szabelką. Nie tędy droga kolego. W ten sposób nikt nie uwierzy w Twoją historię.

 

To jest mój ostatni komentarz na jakąkolwiek Twoją notkę, możesz go usunąć, nie przeszkadza mi to. 

 

Aha, jeszcze jedno. Znowu zamieściłeś notkę pod nieobecność Gospodarza. To już nie jest przypadek. 

 

Pozdrawiam. Nie życzę Ci źle.

 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Marcin-Maciej 29 lipca 2017 05:08
29 lipca 2017 09:59

Nie usunę Twojej notki Marcinie. Niedoczekanie :) Nie muszę jej nawet komentować i "się stroszyć" cokolwiek przez to rozumiesz. Jesteś w niej cały Ty. Cała Twoja mądrość i głupota. Kto ma oczy niech czyta.

Do innych: Nie piszę swojej historii żeby ktokolwiek mi uwierzył. Nie zakładam nowej religii. Daję tu świadectwo z moich unikalnych doświadczeń, które na pewno się przydadzą (albo i nie) tym do których domu pewnego dnia wtargnie funkcjonariusz systemu i odbierze im dzieci, dobre imię, materialne podstawy bytu i godność. Wiem jak to jest kiedy znikąd nie nadchodzi pomoc. Czas kiedy potrzebowałem żeby mi ktoś uwierzył minął dawno temu. Poradziłem sobie bez Ciebie Marcinie kiedy potrzebowałem Twojej pomocy. Dziś to ja mogę pomóc Tobie jeśli zechcesz skorzystać. Przyda się zapewne moje świadectwo dalszym krewnym, przyjaciołom i sąsiadom rozbijanych przez system rodzin, żeby cokolwiek zrozumiały zanim będzie za późno. A będzie takich wielu bo plaga ta dopiero się rozpoczyna i nieliczni rozumieją w ogóle co się dzieje. Moje doświadczenia są unikalne tylko dlatego, że mam odwagę w miarę otwarcie o nich pisać i że w ogóle przeżyłem, pomimo różnych wymyślnych zasadzek i zamachów. To co opisałem powyżej w notce jest jednym ze skutków i zapłatą jaką muszę ponieść za postanowienie podzielenia się z wami swoim doświadczeniem. Nie ma nic za darmo, ale przecież wiedziałem że będą bolesne koszty.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 01:35
29 lipca 2017 14:30

Tam jest tak dużo notek, że ja nie mam możliwosci, by w nich grzebać, w poszukiwaniu jednej jedynej informacji: co oni od Pana chcą, dlaczego i za co. No i nie wiem też, dlaczego Pan raz o swojej żonie pisze "żona", a raz "partnerka".

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 14:30
29 lipca 2017 14:54

Masz wszystkie odp w komentarzu do którego się odnosisz nie musisz już nigdzie grzebać. Wystarczy że przeczytasz co Ci napisałem powyżej. Czego jeszcze chcesz? Co do żony... Formalnie nie mamy ślubu ale traktujemy się jak mąż i żona to takie trudne do zrozumienia? Chcesz z tego zrobić aferę że tak drążysz?

Jeszcze raz odpowiem. Chcieli mi ukraść dzieci, a żebym im w tym nie przeszkadzał zaczęli niszczyć moje dobre imię i próbowali wtrącić na 5 lat do więzienia. To samo chcieli zrobić mojej żonie.

To sie nie udało więc oskarżyli mnie o znieważenie funkcjonariusza.

Nie wiem dlaczego zrobili to mnie i mojej żonie a nie Tobie. Pewnie dlatego, że masz ślub koscielny i starsze dzieci od moich, niestety nie nadajace się już do zniemczenia, na ofiarę w satanistycznej mszy, albo do pedofilskiego burdelu. Nie wiem dlaczego! A prokurator odmawia wszczęcia śledztwa w tej sprawie żebym mógl się dowiedzieć. Przestał się nami interesować od kiedy się okazało że nie da się udowodnić mi zarzutu przemocy w rodzinie i znęcania się nad dziećmi.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 14:54
29 lipca 2017 14:57

Acha dodam że jestem przekonany że gdyby PiS nie doszedł do władzy to pewnie nie byłoby problemu z udowodnieniem jakiegokolwiek zarzutu. Dziś z pewnością byśmy tu nie rozmawiali

zaloguj się by móc komentować

Singleton @Godny-Ojciec
29 lipca 2017 14:57

Element psychiatryczny wciśnie się wszędzie

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Singleton 29 lipca 2017 14:57
29 lipca 2017 20:41

Nie lubię postrzegać świata w kategoriach "psychiatrycznych". Nie szanuję psychiatrów, zwłaszcza psychiatrów amatorów. To jest klucz uniwersalny który zawsze daje odpowiedź lecz nigdy nie wyjaśnia niczego. Zbyt łatwo tłumaczymy sobie niezrozumiałe rzeczy wariactwem kogoś. Ciągle słyszę że Putin zwariował, Kaczyński zwariował, Trump zwariował itd i zawsze jest to parawan przykrywający lenistwo i gnuśność

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Godny-Ojciec 29 lipca 2017 14:54
29 lipca 2017 21:24

Nie. Nie mam. Wciąż nie mam odpowiedzi,  o co konkretnie oni Cię oskarżyli. Nawet nie wiem, kim jesteś, czym się zajmujesz,  jak wygląda Twoje życie.  A to ze żyjesz i masz dzieci z kobietą,  z którą nie masz choćby ślubu cywilnego,  w niczym Ci nie pomaga. Z punktu widzenia tych dzieci, nie jesteś nawet ich ojcem.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 29 lipca 2017 21:24
7 sierpnia 2017 15:21

Napisałem przecież: " Jeszcze raz odpowiem. Chcieli mi ukraść dzieci, a żebym im w tym nie przeszkadzał zaczęli niszczyć moje dobre imię i próbowali wtrącić na 5 lat do więzienia. To samo chcieli zrobić mojej żonie. To sie nie udało więc oskarżyli mnie o znieważenie funkcjonariusza." -

 

Więc raz jeszcze: MOPR oskarżył mnie o "przemoc w rodzinie" prokurator się z tego zarzutu wycofał a sąd rodzinny odrzucił te zarzuty jako oparte na fałszywych dowodach. Dodatkowo MOPR oskarżył mnie o znieważenie funkcjonariusza w moim prywatnym mieszkaniu a prokurator wytoczył oskarżenie w sądzie karnym. Tam zostałem skazany pomimo udowodnienia że funkcjonariusze MOPR nie dokonywali w moim mieszkaniu żadnych legalnych czynności lecz bandyckiego napadu.

" Nawet nie wiem, kim jesteś, czym się zajmujesz, "

Kim jestem? Polakiem jestem, ojcem rodziny, zajmuję się prowadzeniem domu. Od 3 lat zajmuję się też obsługą i neutralizacją skutków agresywnych ingerencji biurokracji w prywatność mojej rodziny.

 

Co do "punktu widzenia moich dzieci"...  to się od nich łaskawie odprdl

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować